Dažnai užduodami klausimai

Jūsų užsakymas bus paruoštas ir išsiųstas per 2–3 d. d. po apmokėjimo. Siuntos kodas sugeneruojamas paruošimo metu sandėlyje, tad jis gali būti neaktyvus 1–2 d. d.

Jei įsigijote išankstinio užsakymo (Presale) produktą, jo išsiuntimo terminą rasite konkretaus produkto aprašyme.

Užsakymo patvirtinimas atsiunčiamas į jūsų el. paštą per 15 min. (dažniausiai iš karto). Jei laiško nematote, patikrinkite „SPAM“ katalogą. Jei patvirtinimo vis tiek nėra, kreipkitės el. paštu: info@teoleo.lt

Mes neatsakome už kurjerių tarnybų paštomatų pasirinkimą. Jei jūsų pasirinktas paštomatas yra perpildytas, ne visada siūloma patogi alternatyva. Tokiais atvejais galite kreiptis į www.omniva.lt dėl siuntos peradresavimo, už ką bus taikomas papildomas mokestis.

Jei Pirkėjas neatsiima prekių iš paštomato per kurjerio nustatytą laiką arba prekių nepavyksta įteikti per pristatymo terminą, prekės grąžinamos Pardavėjui. Užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo ir kurjerio tarnybos grąžinimo mokestį

Gavę pažeistą siuntą, prašome nufotografuoti tiek siuntos pakuotę, tiek pažeistus produktus ir atsiųsti mums el. paštu info@teoleo.lt.

Vadovaujantis galiojančiais LR įstatymais, kokybiškos ir produkto aprašymą atitinkančios prekės nėra keičiamos ir negrąžinamos. Dėl nekokybiškų ar aprašymo neatitinkančių prekių kreipkitės el. paštu: info@teoleo.lt

Top